Ga naar hoofdinhoud

Account

Over ons

Over ons

Geschiedenis; meer dan 45 jaar ervaring

Daxtrio is in 2007 ontstaan uit de fusie tussen Dax (opgericht in 1991) en Trio Medical (opgericht in 1976). Deze samenwerking heeft geleid tot een bedrijf dat een compleet aanbod van medische verbruiksartikelen, instrumentarium en apparatuur biedt, gecombineerd met uitstekende service.

Speciaal voor zorgprofessionals

Daxtrio neemt een prominente plaats in de eerstelijnszorg in. Dit hebben we te danken aan de loyaliteit van onze klanten, die we zo goed mogelijk willen ondersteunen. We zijn ervan overtuigd dat samenwerking de sleutel tot succes is, en dat uitstekende service essentieel is. Hoewel we een website hebben voor het bestellen van artikelen, is er in de zorg veel meer nodig dan alleen een webwinkel. Bij Daxtrio staan kennis, service en onderhoud centraal voor alle zorgprofessionals. Naast huisartsen vinden ook specialistische klinieken, ziekenhuizen en zorginstelling hun weg naar het totaal concept van Daxtrio.

Ook toegankelijk voor consumenten

Bij Daxtrio zijn ook consumenten meer dan welkom. Iedere klant kan rekenen op dezelfde zorg en aandacht, met vriendelijke, deskundige en betrouwbare ondersteuning.

Het team van Daxtrio

Ons team bestaat uit circa 25 enthousiaste medewerkers die zich niet alleen betrokken voelen bij het bedrijf, maar ook bij elkaar. We stellen de klant centraal, maar we hechten ook veel waarde aan een gezellige werksfeer. Samen ondernemen we regelmatig activiteiten die het teamgevoel versterken en ons helpen om elkaar beter te leren kennen. Deze hechte samenwerking stelt ons in staat om uitstekende service te bieden met een grote glimlach. Wil jij ook onderdeel worden van ons team? Kijk dan op de pagina met vacatures.

Onze kernwaarden

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en duurzaamheid zijn belangrijke pijlers van onze bedrijfsvoering; we streven ernaar om onze impact op het milieu te minimaliseren en een positieve bijdrage aan de samenleving te leveren. Betrokkenheid is essentieel, zowel binnen ons team als naar onze klanten toe. We luisteren naar behoeften en zorgen ervoor dat de klant altijd op de eerste plaats komt. Deze waarden vormen de basis voor onze dagelijkse werkzaamheden en helpen ons om een betrouwbare partner te zijn voor alle zorgprofessionals.