Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn bestelling?

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn bestelling?

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • Retourneren is helaas niet mogelijk wanneer wij een artikel speciaal voor u hebben besteld. Deze artikelen kunt u herkennen aan het * voor het artikel op de orderbevestiging.
  • Een retourzending dient altijd voorzien te zijn van een retourordernummer. Deze kunt u aanvragen via onze verkoopafdeling.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en niet behandeld.
  • Indien een originele verpakking dusdanig beschadigd en/of beplakt is kunnen wij deze niet retour nemen, deze worden geweigerd en niet behandeld. Niet-identificeerbare retourzendingen zonder retourordernummer worden voor maximaal 1 maand opgeslagen. Indien u vermoed dat uw retour niet juist is verzonden kunt u zich melden via de afdeling Verkoop. Na deze periode wordt het retourpakket via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
  • Indien u verzend via PostNL met track & trace code kan er een eventueel onderzoek worden opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om een onderzoek in werking te zetten, wanneer deze ontbreekt is dit dus niet mogelijk. Deze service is uitsluitend mogelijk bij verzending via PostNL.