Ga naar hoofdinhoud

Account

Telefonisch support

Telefonisch support

Daxtrio beschikt over een unieke telefonische supportdesk, speciaal voor de medische branche, waar u tijdens kantooruren snel en deskundig geholpen wordt. Dankzij de jarenlange kennis en ervaring van onze technische medewerkers kunnen vrijwel alle problemen direct tijdens het eerste telefoongesprek worden opgelost.

Online support

Daarnaast biedt onze technische dienst de mogelijkheid om de installatie of updates van uw medische apparatuur (zoals Welch Allyn en Cardioline) op afstand te verzorgen. Denk hierbij aan de software die u gebruikt in combinatie met een ECG-systeem, spirometer of ABPM.

De installatie of update kan online worden uitgevoerd , waarbij wij niet fysiek op locatie aanwezig hoeven te zijn. Dit bespaart zowel u als ons tijd. In overleg kan dit op werkdagen tijdens kantooruren worden ingepland.

Bel voor een afspraak met onze technische dienst via tel. 088 - 111 7 666, optie 2.

Vereisten voor telefonisch support:

  • Uw computer moet voorzien zijn van Windows.
  • U heeft een stabiele internetverbinding nodig voor TeamViewer.
  • U beheert de administratorrechten om wijzigingen aan uw computer aan te brengen.

Tijdens het gesprek kan u gevraagd worden om TeamViewer te downloaden. Via een tijdelijke cijfercode wordt een veilige verbinding tot stand gebracht tussen uw pc en onze medewerker. Onze technische specialist kan dan op uw computer meekijken en assisteren via een beveiligde verbinding, terwijl u de werkzaamheden op uw eigen scherm kunt volgen. Na het consult wordt de verbinding verbroken en hebben wij geen toegang meer tot uw systeem.

Voordelen van onze support:

  • U bespaart voorrijkosten dankzij onze unieke telefonische en online support.
  • Directe telefonische ondersteuning en probleemoplossing.
  • Geen wachttijd voor de beschikbaarheid van een servicemonteur op locatie.
  • Telefonische installatie en/of update van medische software.
  • Eigen technische serviceafdeling, waardoor uw medische apparatuur binnen enkele dagen gerepareerd kan worden.
  • Mogelijkheid tot het gebruik van een leenapparaat.

Reparatie nodig?

Als blijkt dat een storing een groter onderliggend probleem heeft en het apparaat gerepareerd moet worden, kunnen wij dit intern voor u uitvoeren op onze technische serviceafdeling.

Daxtrio is meer dan alleen een webwinkel waar u medische (verbruiks)artikelen kunt kopen. Wij zijn een partner voor onderhoud, reparatie en installatie van uw hardware en software, en kunnen u bijstaan met al uw vragen.

Technische Service Overeenkomst

Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om onbeperkt gebruik te maken van onze telefonische en online technische ondersteuning via een Technische Service Overeenkomst. Als u een medisch apparaat bij ons aanschaft, krijgt u in veel gevallen een jaar lang kosteloos gebruik van onze technische dienst als service aangeboden.

Als u geen medische apparatuur bij ons heeft gekocht, kunt u tegen een geringe vergoeding een Technische Service Overeenkomst afsluiten.

Zonder Technische Service Overeenkomst

Indien u geen Technische Service Overeenkomst heeft afgesloten, betaalt u per contactmoment met onze technische dienst. Voor de eerste 10 minuten betaalt u € 25,00, daarna € 19,95 per 10 minuten. De genoemde prijzen zijn exclusief btw.

Technische Service Overeenkomst afsluiten

Voor het afsluiten van een Technische Service Overeenkomst kunt u telefonisch contact opnemen met onze verkoopafdeling via tel. 088 - 111 7 666, optie 1, of per e-mail via info@daxtrio.nl.

Wat houdt het abonnement in?

  • Onbeperkt telefonische hulp bij vragen en problemen met uw medische apparatuur.
  • Onbeperkt ondersteuning op afstand via TeamViewer.
  • Analyse van storingen op afstand.
  • (Her)installatie na de aanschaf van een andere computer of een vernieuwd besturingssysteem.

Let op: updates of upgrades van softwareversies vallen niet onder de Technische Service Overeenkomst.